Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi bei Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 2 dalimi.
„Vartotojas turi
teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.22811 straipsnyje,
išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties,
išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis“. Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810
straipsnio 6 dalis numato, jog tokiu atveju, vartotojas praneša verslininkui apie nuotolinės sutarties <…>
atsisakymą arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties,
arba pateikdamas tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties formą (patvirtintą Lietuvos Respublikos
Vyriausybės), o verslininkas privalo nedelsdamas patvirtinti vartotojui, kad gavo jo sutarties atsisakymą.
Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 2 dalyje yra numatyta verslo subjekto
prievolė, kurią jis privalo įvykdyti tuo atveju, kai vartotojas priima sprendimą įgyvendinti nuotolinės
sutarties atsisakymo teisę. Šioje normoje įtvirtinta: „Verslininkas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14
kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo vartotojo pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi
grąžinti vartotojui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.
Grąžindamas vartotojui visas sumokėtas sumas, verslininkas turi naudoti tokį patį mokėjimo būdą, kokį
naudojo vartotojas mokėdamas verslininkui, nebent vartotojas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir jeigu
vartotojas nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų“. Pažymėtina, kad į vartotojui grąžinamą pinigų sumą
visada įtraukiamos ir vartotojo apmokėtos prekės pristatymo išlaidos (Lietuvos Respublikos civilinio
kodekso 6.22811 straipsnio 1 dalis).
Pagarbiai,
Muscleshop.lt komanda